wtorek, 9 lutego 2016

Epilog, Podziękowania i Do zobaczenia!



06.08.2017r, Londyn
Kochana Vivienne!

Na początku mojego listu bardzo cię przepraszam, że piszę dopiero po roku i 6 miesiącach, ale sprawy pokomplikowały się bardziej niż się spodziewałam.
Szóstego września 2016 roku na świat przyszła moja córeczka. Znaczy moja i Leo... Nazywa się Lily Izabella Whilsh. W akcie urodzenia Leondre jest wpisany jako ojciec, ale nie dawałam małej jego nazwiska, bo wtedy musieliby go zapytać o zgodę, więc rozumiesz... Jest prześliczna. Bardzo przypomina Leo. Ma jego oczy. Niestety jest też bardzo chora. Ma bardzo poważną wadę serca. Przyszła na świat o miesiąc za wcześnie. Na początku lekarze nie dawali jej szans na przeżycie. Ale ona daję radę. Jest silna. A z moją mamą mieszka się lepiej niż kiedykolwiek. Mniej pracuję i poświęca mi dużo czasu, a na punkcie małej to oszalała. Wiadomość o ciąży troszeczkę ją zszokowała, ale nawet się ucieszyła. Bardzo się zmieniła od naszego ostatniego spotkania. Kazałam jej tylko o niczym nie mówić tacie i Jamesowi. Nawet nie wiesz jak bardzo tęsknie za Walią. Za tobą, Charlie'm, za Leo. Bardzo mi go brakuję, a widok Lily mi nie pomaga. Patrząc na nią widzę jego. 
Napisz proszę co u was. Leo się jakoś trzyma? Jesteś szczęśliwa z Charlie'm? Jak ich kariera?

Pamiętaj, że bardzo was kocham!


15.08.2017r, Port Talbot
Kochana Amber!
Nie wyobrażasz sobie jak bardzo czekałam na twój list.
Muszę cię zmartwić. Z Leo nie jest najlepiej. Totalnie się załamał. Poprzysiągł sobie, że cię odnajdzie. Strasznie dużo kłócił się z Charlie'm. Chciał odejść z duetu. Jakoś przeżyliśmy ten okres, a potem on stracił chęć do życia. Odwołali przez to trasę. On przez 5 miesięcy nie wychodził z domu! Nie było łatwo, ale wyciągnęliśmy go z tego. On codziennie mówi, że wrócisz, że czeka, że jest cierpliwy. On cię szukał na każdym możliwym portalu społecznościowym, w książce telefonicznej. Chciał nawet pojechać do twojej matki, ale pomyślałam, że mógłby cię wtedy znaleźć, więc powiedziałam mu, że nienawidzisz matki i Londyn byłby ostatnim miejscem do któregoś byś wyjechała. Na szczęście uwierzył. Ojej, jaka na jest słodziutka. Masz rację. Bardzo podobna do Leondre, ale kiedy przeczytałam, że maleńka jest chora rozpłakałam się. Nawet nie wiesz jak bardzo chciałabym być teraz z tobą. Z Charlie'm wszystko w porządku, a nawet wspaniale! Nie uwierzysz! Jestem w 5 miesiącu  ciąży! Nie masz pojęcia jak się cieszę! Charlie chodzi dumny jak paw i wszystkim gada, że będzie miał syna. Ja tam bym wolała dziewczynkę, ale ważne żeby było zdrowe. Ale Leo jak się zaaferował! Chodzi tylko wokół mnie i pyta czy wszystko w porządku? Czy czegoś mi nie potrzeba? On jest taki troskliwy. Byłby naprawdę świetnym ojcem. Ich kariera bardzo się rozwinęła.
 I będę o to prosić aż do skutku! Amber, proszę wróć do nas!
Kochamy cię!



03.06.2020r, Port Talbot
Amber!
Nie uwierzysz co wytwórnia wymyśliła. Wściekniesz się także usiądź. 
Menager chłopców uznał, że nie może tak być, że Charlie ma mnie i Alex'a, a Leo jest singlem i powiedział, że ma chodzić ze "wschodzącą gwiazdą" Ashley. Na jej wytapetowany ryj nie można patrzeć. I taką jest gwiazdą, że ho,ho! Czyli śpiewa z playbacku. Facet powiedział Leo, że ma z nią być i kropka. Musiał się zgodzić. Ale wiesz co mi potem powiedział? Że on będzie tylko udawał, bo nie może cię zdradzić. Tak powiedział, rozumiesz? Powiedział, że nie wie gdzie jesteś, ale nie zerwałaś z nim i jesteś jego księżniczką i, żadna cię nie zastąpi. On cię naprawdę kocha.
I tak jak kończę każdy list.
Amber, proszę wróć do nas!
Kochamy cię!



19.04.2022r, Londyn
Vivienne!
Krótko i na temat.
Wczoraj Lily zapytała mnie dlaczego w szpitalu inne dzieci odwiedzają tatusiowie, a ją nie?
Zatkało mnie. A potem zapytała czy pozna swojego tatę. Powiedziałam, że kiedyś wszystko jej wytłumaczę, a ona poprosiła mnie tylko o imię. Podałam je. Uśmiechnęła się w taki dziwny sposób.
Przemyślałam to wszystko. Wracamy do Walii...


________________________________________
Cześć kredeczki!
Można powiedzieć, że to jednocześnie epilog i prolog do drugiej części. Nie pytajcie się kiedy dodam pierwszy rozdział drugiej części, bo nie wiem. Nie mam ustalonego terminu, ale przewiduję go tak za 2, 3 tygodnie. Jak widzicie akcja będzie działa się w 2022 roku. Nie wiem czy wam to jakoś przeszkadza, ale no cóż. Od razu mówię, że nie wprowadzę jakiś latających aut czy desek. Uznajmy, że mamy technologię roku 2016. Więc, co do epilogu. Są to listy, to chyba jasne, ale żeby nie było one pisały do siebie regularnie, a ja dałam tylko kilka, żebyście wiedzieli co się dzieje i będzie działo. A teraz chciałabym przejść do podziękowań. Najbardziej chciałabym podziękować Julci R, która namówiła mnie na założenie bloga i to była najlepsza decyzja mojego życia. Kochanie to wszystko dzięki tobie! <3 Dziękuję Gizce, Olełce, Kamii, Natalce Kuleszce i reszcie mojej klasy. Jesteście najlepszą klasą na świecie! Daliście mi tyle weny i takiego kopa w tyłek dlatego rozdziały były dość szybko. I oczywiście dziękuję, za najlepsze jubilecie jakie mogłam sobie wymarzyć! Dziękuję Paulinie, że mogłam ci się wygadać, dziękuję Martynie, Asi Ari, Unknow, Ewie Żabickiej, Alicji Rabiej, Asi Lenevries, Wice bambino, Gosiance, Karmelkowi04- najlepsze życzenia i dużo uśmiechu i<3 , Mary, Weronice i pozostałym komentatorą oraz obserwatorą. Przy niektórych komach płakałam ze śmiech, denerwowałam się albo starałam się nie popłakać, co nie zawsze się udawało. Pisaliście, że dziękujecie, że jestem. To wasza zasługa! To ja dziękuję wam, że jesteście! Daliście ci strasznie dużo weny i siły. Ten blog dał mi wiele. Czasem miałam tylko to. Dziękuję was za najlepszy czas w moim życiu. Do zobaczenia niebawem! Na razie i cześć!~ Wasza Natalia 

Kurde zawsze o czymś zapominam... A! Już mam! Pierwszy rozdział 2 częśći ( nawiasem mówiąc będzie to rozdział 49) pojawi się 20 lutego! Jak się wyrobię to może wcześniej :))

I jeszcze dziękuję Natalii i Gizelce za ten dzień. Najlepsze urodziny ever! Loved, forever loved! <3

58 komentarzy:

  1. Świetne, ale troche mi szszkodaże Amber wyjechała, ale wraca i to się liczy! A co do 2 rozdziału to nie chce cie urazić ale wydaje mi się, że to będzie troche dziwne, że Leo i Amber będą wychowywać dziecko, ale to tylko moje zdanie ,czekam na nexta i żecze weny❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się <3 Kiedy następny ? nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super <3 nie mogę się doczekać następnego <3 oby wcześniej <3 Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na następny rozdział. Nie mogę się doczekać co się wydarzy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem! Wstałam z grobu i powróciłam! Ale... Nie nie cieszę się, że koniec. Mogłaś zrobić bardziej pod górkę z tą ciążą czy coś (tak wiem czepiam się). Ale żeby epilog? Wiesz jak mi się dobrze czytało? A teraz? W sumie zapowiada się ciekawie, ale inaczej czyta się o dorosłych, a inaczej o nastolatkach. Ja akurat mogę czytać o wszystkim, ale jak wchodzą dorośli to pojawiają się ich problem (których mam masę na co dzień) ich zachowania i postępowania :( I rzecz najważniejsza... Oni pracują, a co za tym idzie nie mają wakacji takich normalnych. I kolejny problem choroba Lily (dobrze pamiętam?). To będzie ciążyć na wszystkim co będzie później i to... Będzie przykre :( Takie choroby wykluczają ludzi (niestety). Wierzę, że fajnie to rozwiążesz, ale coś czuję, że to będzie w głównej mierze smutna część, a zakończy się śmiercią (mroczne wizje przyszłości). I przede wszystkim mam nadzieję, że się uwiniesz szybciej niż 20 luty! Jeżeli nie to dodaj bardziej popołudniu, bo pewnie już będę miała zajęcia w szkole, a właściwie w parku tyle że ze szkoły :) No ale ja już będę kończyć. Idę grać w MineCrafta.
    Papa!
    Do następnego!
    AsiaAri <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka Natalko!
    Nie wiem,czy tylko ja tak miałam, ale się wyruszyłam :)) bardzo Ci dziękuję za tego bloga. Dzięki niemu się śmiałam, ale też płakałam. No i się oczywiście cieszę, że będzie druga część! Już się nie mogę doczekać XD będę czekała do tego 20 lutego, ale nie obiecuje, że będę cierpliwa. Co to, to nie. Jak coś to będę do ciebie pisać na Facebooku. Nie wiem jak cię znajdę, ale znajdę. Obiecuję XDD nie wiem co mam jeszcze napisać.. Nie napisze ci, że ten blog, tzn pierwsza część (XD) była świetna, bo to mało oryginalne ;-; to może napisze... Odwaliłaś dobrą robotę z tym blogiem ;) założę się, że jeszcze nie dostałaś takiego komplementu xd a jak tak, to cii... Nikt nie musi wiedziećXD a teraz muszę lecieć, angielski wzywa -,-
    Całuję i pozdrawiam
    ~W :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często płakałam i śmiałam się czytając wasze komy <3 Co do Facebook'a to masz go w zakładce ~O mnie~ Orginalny komplement XD ale i tak bardzo dziękuję <3 Powodzonka z Anglikiem <3
      Całuję i pozdrawiam
      //Natusia <3

      Usuń
  8. Super czekalam aż Am wróci do Walii💜💜

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham to czytać sprawia mi to przyjemność<3 Masz wielki talent i wspaniałe pomysły<3 Czekam na kolejną część, i mam nadzieje, że będzie szybciej , ale nie popędzam<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozdział naprawdę wspaniały :) z niecierpliwością czekam na next :**
    Pozdrawiam: Wiki ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. O Jezu ale jestem szczęsliwa że będzie, kocham twojego bloga płakałam często na nim ze śmiechu i z tego że często było tak.. no nie wiem jak to powiedzieć ale pewnie się domyślasz, co do tego listu WoW masz talent i nie mogę się doczekać, oby to trwało jak najdłużej tego ci życzę...
    No to cóz tu wiele mówić czekam i dodawaj szybko bo nie wytrzymam pozdrawiam i zapraszam : uzannawiktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za życzonka <3
      Pfffff... Rozwaliło mnie XD Spokojnie już ja się postaram, żeby ta "dziewczyna" znikła. Będzie miała przejażdżkę ryjem po asfalci XD
      DZIĘKUJĘ!
      To były najlepsze 10 miesięc mojego życia! Mogę cie znosić nawet do końca życia. I 3 dni dłużej, żeby się upewnić, że dobrze umarłam <3 Kace ziomuś! :*
      Do 20!
      //Natusia

      Usuń
  13. Dobra nie spodziewałam się że dopiero po takim długim czasie dopiero Amber wraca do Walii.Dzięki za pozdrowienie.Ale przegiełaś mam czekać do 20 lutego?!Ja kocham czytać a twój blog jest najlepszy jaki znam (znam z 20)I t mi każesz na taki długi okres rezygnować z czytania?! :'D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Masakra ale się cieszę że będzie druga część. Ale chciałam płakać jak przeczytałam o tym że jej córeczka i Leo ma wadę serca 😭😭 Czekam na next bo jesteś naprawdę wspaniałą blogerką, pisarką czekam na twoją własną książkę 📕 Mam nadzieję że długo nie poczekam 😊 Nie znam Cię a uważam Cię za naj ever pisarkę. I jak ja się cieszę że piszesz dalej i że Amber wróci do Walii. Normalnie Cię UWIELBIAM 💖 Choć Cię nie znam osobiście to i tak UWIELBIAM 👌👌😚 Najlepsza ever pisarka 👌👌😊💜 Czekam na next i ryczę bo się nie mogę doczekać 😭😭 UWIELBIAM 🙆👌😚
    W wolnej chwili zapraszam do mnie http://marys123-20.blogspot.com/?m=1 (tak wiem chamska reklama😂) Pozdrawiam i życzę weny :D 😃
    MaryBam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ejj jak się cieszę ....
    ❤❤❤
    I jeszcze ta myśl że leoś i charlie są już tatusiami hahaha o bosz !! Mega superaśnie piszesz ❤❤❤❤
    Z utęsknieniem będęczekać na 20 lurego ❤❤ pozdrawiam papapa ❤❤😘🙉

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam z niecierpliwoscią na 20 lutego!!! Najlepszy blog jakiego czytałam !!! Powinnaś mieć 6 z Polaka ( o ile już jej nie masz xD) Nie mam słów aby opisać tego bloga!!!! Powiem jedynie jednym słowem : GENIALNY !!!! Nigdy nie kończ bo to Tobie NA SERIO genialnie wychodzi !!!! Pozdrawiam i czekam na kolejne...

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, naprawdę masz bardzo wielki talent.Jeżeli są rozdziały, to czasem sądze, że gdy blog będzie miał już skończoną pierwszą część można by było zrobić z niego książkę, a ty dopisywałabyś tylko części. Kupiłabym je wszystkie z pewnością. Zyczę wielu noowych pomysłów i powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ok chwila usunęłam przez przypadek komentarz :'''DDD Brawo ja :')
    Na szczęście najpierw pisałam 'na brudno' XD
    OMGOMGOMGOMGOMGOMG JEJKU DZIEWCZYNO ! Odliczam dni, minuty i godziny do 20 lutego :))
    A poza tym
    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO KOCHANA.
    ZDROWIA, BLA BLA BLA, WENY, WIĘCEJ CZYTELNIKÓW, MIŁYCH KOMENTARZY, SPEŁNIENIA MARZEŃ I CZEGO TAM SOBIE ZAŻYCZYSZ <3 Vivie w ciąży ?!!!! O rany :)) Powiem ci, że się nie spodziewałam. Amber i Vivie matkami XDDD w takim wieku :'). O mój boshh... ona wraca do Walii !!!!!!!!!!! Nawet nie wiesz jak się cieszę. Pffffffff, Leo ma dziewczynę. Pffffffff. Wiem, że ma tylko udawać, ale mimo wszystko pffffff.
    No dobra przejdźmy do podziękowań, ale nie będą jakieś szczególnie długie bo jeszcze nie kończysz tej powieści (idk jak to nazwać :* xD)
    DROGA NATALIO,
    DZIĘKUJĘ CI ZA TE 10 MIESIĘCY PISANIA DLA TAKICH OSÓB JAK JA - TWOICH CZYTELNIKÓW. TWÓJ BLOG BYŁ, JEST I ZAWSZE BĘDZIE MOIM ULUBIONYM. TEN NO BĘDZIESZ MUSIAŁA JESZCZE DŁUGO MNIE ZNOSIĆ <3 KWMGDTVMLN... NIE WIEM CO NAPISAĆ NOOOOO. KCKCKCKC ZA TO CO ROBISZ ZIOMUŚ (NOWE ULUBIONE SŁOWO) CZEKAM NA PIERWSZY ROZDZIAŁ <3 <3 <3
    Do 20 lutego <3
    Czekam :*
    /Als <3
    Aaaaa i ten jak masz ochotę to zapraszam :))
    http://itsimpossiblebam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam z niecierpliwością. Twój blog pobił wszystko, a i twoja końcówka czyli twoje słowa poprawiły mi humor nie wiem dla czego, ale miałam uśmiech szczęścia niż smutku gdy to czytałam. No to do zobaczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Blog świetny ale mam pytanie co o wiek bohaterów ile lat mieli by w tym 2022roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leondre, Amber i Vivienne będą mieli 22 lata, a Charlie 24 <3

      Usuń
  22. Jeszcze tylko 2 tyg! Wszystkiego najlepszego tak wogóle :D ! Troche te osoby postarzałaś xD .
    Nom alenie moge się doczekać reakcji Leo!
    Mam nadzieje żd kolejny roździał będzi tak samo genialny jak ten pierwszy!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja juz sie nie moge doczekac <3 Czy ja w ogole wytrzymam XD Tak sie ciesze na ta druga czesc <3 Odliczam dni :D Kocham xx

    OdpowiedzUsuń
  24. Kuzwa, zapomnialam o zyczeniach! *glupiaMary* :D ZYCZE ZDROWIA, SZCZESCIA, WENY PRZEDE WSZYSTKIM, CHLOPAKA(NO CHYBA, ZE JUZ MASZ TO SORY XD), DOBRYCH OCEN NO I TAM WSZYSTKIEGO CO SOBIE WYMARZYSZ <3 ZYCZY TWOJA NAJWIERNIEJSZA CZYTELNICZKA- MARY:D Kocham xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo♥ I nie, nie mam chłopaka ^^

      Usuń
  25. Teraz to ja będę odliczać dni do 20 jenyy ❤ Ten epilog to jest jakaś masakra. Znowu jestem na przystanku i teraz się uśmiecham jak głupia, że niedługo druga część i znowu ludzie myślą, że jestem walnięta xD Urażę w tym momencie dużo ludzi, ale ze spokojem mogę powiedzieć, że to najlepszy blog jaki kiedykolwiek czytałam, a dużo ich czytam XD Fajnie będzie czytać, że chłopcy są dorośli i są tatusiami xD Taka inna perspektywa xD Nie mogę się doczekać nexta❤ Życzę weny i składam spóźnione życzonka ;3 Wszystkiego naj naj, dużo weny, dobrych ocen (żebyś nie musiała się uczyć i częściej pisałaś rozdziały xD) dużo czytelników i komentarzy ❤ Milion i więcej wyświetleń i wszystkiego co tam jeszcze zapragniesz haha xD❤ Dobra ja będę kończyć szkoła wzywa ;'( ratuujj xD Życzę weny i czekam na nexta 💖
    Twoja wierna czytelniczka :3

    OdpowiedzUsuń
  26. Boże to jest najlepszy Epilog jaki czytałam i po raz pierwszy nikt nie umarł. Nawet nie wiesz jak się cieszę że Charlie będzie miał synka/córkę. I że Amber wraca do Wali. Masakra. Zniecierpliwiona czekam na 1 rozdział. Żeby oni byli szczęśliwi a Leo był z Amber a nie z tamtym czymś. Obiecaj że oni będą razem. Proszeee

    Ps. Zapraszam do mnie http://tastofjoy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ^^
      A w listach było o dzieckh Charlie'go. Ma synka o imieniu Alex ♥

      Usuń
  27. Jejciu. To na początek życzenia ^^^Wiem, że spóżnione, pszepraszam, ale wczoraj nie działał mi internet^^^ To tak, życzę Ci zdrówka, szczęścia, dobrych ocen, Tego jedynego ^wymarzonego^, i co sobie zapragniesz. A no i oczywiście weny i jeszcze raz wenyy.
    Doczekałam się! Jea. No, wię cieszę się, że w końcu jest rozdział a właściwie epilog. No trochę mnie zaskoczyło, że akcja w drugiej części będzie po tylu latach. Jestem megaa ciekawa jak zareaguje Leo, Charlie na przyjazd Amber i to z córeczką. Leo na pewno się ucieszy. No Vivka i Charlie jako rodzice... super. Mam nadzieję, że Amber i Leo wrócą do siebie i, że Leo nie będzie strasznie zły na Amber jak się dowie o małej. No ja będę kończyć. Czekam na nexta. Już odliczam czas. Nowy rozdział ma być megaa długi. To naj. blog, jaki czytałam... czytam, a czytałam już bardzo dużo i nadal czytam nowe. To tak strasznie wciąga. Miałam łzy w oczach jak czytałam. No to szybko pisz mi next'a.

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że koniec, ale fajnie że zaczyna się coś nowego. :) Epilog wspaniały taki inny od innych jeżeli wiesz o co mi chodzi XD Tak zaciekawiłaś tym prologiem, że nie moge sie doczekać 1 rozdziału! :)
    pozdrawiam, życzę wenki i do nexta! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super <3 No jak zwykle się popłakałam, to już chyba u mnie normalne. I nie mogę się już doczekać co będzie jak wróci <3 kace :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Bozeeeee kocham Cię napisz szybciej bo nie wytrzymam do 20 :( proszę Cię misia ja chce żeby oni byli znowu szczęśliwi :( <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Super!!! A jeszcze słucham ich cover hello

    OdpowiedzUsuń
  32. DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ!!! Kobieto... Kocham CIĘ!!! Dobrze, że Amber wraca, cieszę się! Jak widzisz zostawiam chyba 40 kom. WOW!! Ale nie przedłużając to... czekam na 1 post drugiego rozdziału! Oby pojawił się szybko ;). Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Wzruszyłaś mnie... Piszesz naprawdę wspaniale. Przeczytałam wszystkie rozdziały jednego dnia. Masz naprawdę wspaniały pomysł. Czekam na następny! Życzę weny!❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  34. O cholercia. Nie wiem co napisac. Moze po prostu napisze ze dziekuje :) Trafilam na bloga moze ze 2 tygodnie temu ale wiesz co? Nie zaluje ze trafilam. Jest to jeden z tych najlepszych. Nie wytrzymam do 20 lutego, ale niestety musze... Co do epilogu. Cudowny. Inny niz wiekszosc, dlatego taki piekny. Ciesze sie ze Amber wraca i ze ma cudowną córeczkę. Prosze tylko nie zabijaj tego dziecka. Nie moge sie doczekac reakcji Leo na Lily i na to, że Amber wróciła... Ale koniec o nich! Charlie i Vivie mają dzieciaka!!! Boże jak mega. Ciesze sie ze im sie uklada w tym fanfictionowym związku hahahahaha. Chyba tyle z mojej strony x dziekuje xx zycze weny i pozdrawiam x
    ~ Grzybek Bambino :'D

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny epilog aż mi się w oku łezka zakręciła. 😂

    Narciza Malfoy

    OdpowiedzUsuń
  36. Jejku jesteś najlepsza uwielbiam cie i twoje opowiadania mam nadzieje ze następne będzie szybciej niż tego 20 lutego
    Natalia ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Boze dziewczyno kocham cie <3 ten blog jest świetny. Oni muszą wrócić i być szczęśliwi MUSZĄ! Zapraszam do mnie http://forbambino.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  38. Boziu, popłakałam się *u* Świetny blog <33 Masz ogromny talent ❤️

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawie ciekawie a zarazem imponująco
    Nie rozumiem jak się potoczą dalsze losy Leo i Amber jeżeli wgl dojdzie do spotkania no ja bym był na miejscu Leo bardzo wściekły na Amber za to że nie wiedział o istnieniu jego własnej córki i poznaje ją dopiero w wieku 6 lat..... Pomyśl nad tym żeby to nie wyszło tak dziecinnie typu hej Leo to ja twoja Aber a to twoja córka a reakcja Leo na to wszystko coś typu ok tęskniłem kocham cb itd.... Błagam niw zrób tego... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. WOW ... jeszcze dwa miesiąxs temu nie spodziewałam się takiego zwrotu akcji . Nie mogę się doczekać ! Dawaj nexta jak najprędzej . Pliska !

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowneeeeeee nie moge doczekac sie nastepnego sezonu. Czekam z zniecierpliwoscia na 20 luty

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow! Już nie mogę się doczekać 20 lutego *.*... Mam nadzieję że wkrótce Leo i Amber się spotkają ;/... Dziwię się że przez co najmniej 3 lata, Leo nie może i niej przestać myśleć. Ale jak to niektórzy mówią "Prawdziwa miłość przetrwa wszystko".;p W wolnym czasie zapraszam do mnie: Dontlooktodown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja już chce 20 Luty. Już teraz. Prawie płakałam. Dosłownie. Oczy miałam jak ze szkła. Dodaj szybciej rozdział. Już nmg się doczekać. Piszesz tak pięknie, że brak słów. Nie ma co się rozpisywać. Lovki, kiski <333

    Ps. Czekam na odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  44. Naprawdę świetnie piszesz! Trafiłam na twojego bloga niedawno i od razu się od niego uzależniłam i wszystko przeczytałam <3 Naprawdę przepiękna historia i z niecierpliwością oczekuje na 20 lutego ^^

    I zapraszam wszystkich w wolnej chwili na mojego bloga http://mystoryandbamnewhopeful.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam i jest tam już prolog :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow! tak jestem tą osobą która przeczytała to wszystko dzisiaj :-) wiedziałam że jestem epilog i myślałam że skończysz zabijając kogoś :') a ty suprajs! Będzie ciąg dalszy i to za 5dni więc fajnie :-) czekam :-*
    ~uzależniona od emotek

    OdpowiedzUsuń
  46. A to opowiadanie to jakieś nowe czy co bo się polubiłam ??? Kiedy dokończenie tamtego i będzie wogole ???

    OdpowiedzUsuń
  47. Ej będzie wkoncu dokończenie tamtego ??? Bo tu już jakieś nowe jest o wkoncu nwm

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie wiem co o tym myśleć, ale lubię historię z happy end'em a tu takie coś, obrażam się na ciebie! Koniec kropka, amen i tyle! Czy będziesz to jeszcze kontynuować? Bo może ci wybaczę XD (prosze weź ten komentarz z dystansem)

    OdpowiedzUsuń
  49. hejjj twój blog zobaczyłam wczoraj wieczorem i najpierw przeczytałam prolog który mnie zaciekawił gdy zaczełam czytać rozdział wiciągłam się i czytałam tak so 00:00 kiedy mama powiedziała że mam iść spać gdy wstałam mojej mamy nie było więc wziełam telefon i weszłam na twojego bloga i odrazu zaczełam czytać o 15 skończyłam bo musiałam sprzątać słuchać muzyki i wgll potem zobaczyłam twój epitolog i te listy przy niektórych rozdziałach płakałam jesteś bardzo dobrą vlogerką czekam na next oby był szybciej pozdrawiamm ��

    OdpowiedzUsuń