wtorek, 3 maja 2016

LBA #3 i #4

Znalezione obrazy dla zapytania liebster blog award


Nominowała mnie World W [KLIK]

1. Jakie jest moje największe marzenie?

Ja chce być szczęśliwa :)

2.Gdybyś mogła spędzić dzień z wybraną przez siebie osobą (jedną) to kto to by był?

Na pewno ( i tu was zdziwię) nie Bars and Melody, ponieważ mój angielski kuleje i byśmy się nie dogadali xd, a tak na poważnia to chciałabym spędzić dzień z moją internetową przyjaciółką, która mieszka 612 kilometrów ode mnie ):)

3. Jaki jest twój ulubiony aktor/ aktorka?

Ulubionego nie mam, ale lubię Deppa xd

4. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?

Na chwile obecną to Remo - Zaryzykuj i Wilcza zamieć (Pieśń Priscilli) z Gry o Tron

5. Kto jest twoim autorytetem?

Moja Chrzestna :))

6. Jakie jest twoje hobby?

Pisanie :))

7. Jakiego wydarzenia/ dnia nie możesz się doczekać?

Young Strar Camp :D

8.Czy piszesz oś jeszcze poz blogiem?

Pamiętnik XD A tak na poważnie to tak, a efekty mojej pracy zobaczycie niedługo :))

9. Masz jakieś swoja maskotki ulubione?

Tak :D Harolda, Piotrusia Pana i Leonka :))

10. Ile chciałabyś mieć dzieci i jak one by się nazywały?

2. Najlepiej bliźniaki. Chłopca i dziewczynkę i dałabym na imię Lily i Kacper. <3

A tera nominacja Asi Ari, którą dostałam lata świetlne temu, ale nie miałam czasu na odpowiedź :))

1. Jaka jest twoja ulubiona książka?

Czytałam wiele książek i naprawdę nie mogę wybrać ulubionej xd

2. Co słodkiego lubicie najbardziej?

Rafaelo, Nutella, Milka, lizaki Chupa-Chups śmietankowo-malinowe i śmietankowo-truskawkowe i wiele, wiele więcej...

3. Co macie z matmy? #kujonizacja

4 xd

4. Jaki dramat polski lubisz najbardziej?

Nie czytam polskich książek xd

5. Czy zbierasz jakieś rzeczy? Jak tak to jakie?

Nie zbieram

6. Czy chciałaś kiedyś coś tak bardzo dostać, a gdy już to dostałaś byłaś z tego zawiedziona?

Chyba tak

7. Najbardziej przerażająca rzecz jaką przeżyliście?

Nie wiem xd

8. Jakie macie ściany w pokoju?

3 szare i jedną z białych cegiełek ^^

9. Macie zwierzątka? Jak tak to jak się one nazywają?

Tak :) Mam pieska, wabi się Miko <3

10. Przlatuje do was Chochlik Kornwalijski i mówi, że spełni wasze 2 życzenia jedno mądre, jedno mądre. Jakie będą te życzenia?

Głupie:
- Chciałabym mieć białego jednorożca o imieniu Róż
Mądre:
-Chciałabym bilet na wszystkie samoloty na rok

:-)
To tyle PA!

6 komentarzy:

  1. Pierwsza xDDD Czekam na pierwszy rozdział <3 super

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah :D kucyczka to bym pozazdrościła :D no a tak na serio, to już nie moge sie doczekać nowego bloga, przeczuwam że będzie zarąbisty *zabrakło słów XD* czekam i wytrwałości życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na nowego bloga z niecierpliwością. ☺ ☺
    kckc

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już po prostu nie wytrzymam :((...kiedy wreszcie coś ruszy? Natalko nie dobijaj nas tylko dawaj linka <33 <33 PROSZĘ SZYBCIUTKO

    OdpowiedzUsuń
  5. No nawet ale gdzie linki??

    OdpowiedzUsuń