czwartek, 21 kwietnia 2016

Taka tam moja paplanina...

 Hej Pingwinki!

Nie macie pojęcia jak za wami tęsknie <3
Ale do rzeczy: OGŁOSZENIA PARAFIALNE!

*Prace do nowego bloga ruszyły, (mam napisane jakieś 3 rozdziały) ale potrzebuje, misie waszej pozytywnej energii na wenę :))
*Dam linka na tego bloga, więc nie wypisujcie do mnie proszę :*
*Przewidywana data nowego bloga to połowa maja. NIE WCZEŚNIEJ
*A teraz o tej historii (Love Story). Epilog był pisany wyłącznie z perspektywy Amber, ponieważ ona była główną bohaterką. I tak. Przyznaje się z czystym sumieniem, że Amber i Leo było tu więcej. Tak miało być! Na początku miałam wymyśloną inną fabułę gdzie Amber miała wybierać między Leo, a Charlie'm, ale ostatecznie dodałam Vivienne jako sympatię blondyna, więc Amber jako główna bohaterka dostała Leo i dlatego było ich więcej, rozumiecie? Mam nadzieję :/
*Od dzisiaj jesteście Pingwinki Natusi <3

Kocham was bardzo
Do zobaczenia... wkrótce :)

25 komentarzy:

  1. dostarczyłaś mi zaciesza jak sie dowiedziałam, że bedzie nowe opowiadanie <3 a co do pingwinów... wolałam biedronki :') ale no też mi pasuje <3 możesz napisać imagina hihi :') ściskam cieplutko i trzymam kciuki za to, żeby prace z nowym opowiadaniem szły jak z płatka (?) i no... pozdrawiam, buziak i do zobaczenia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. dostarczyłaś mi zaciesza jak sie dowiedziałam, że bedzie nowe opowiadanie <3 a co do pingwinów... wolałam biedronki :') ale no też mi pasuje <3 możesz napisać imagina hihi :') ściskam cieplutko i trzymam kciuki za to, żeby prace z nowym opowiadaniem szły jak z płatka (?) i no... pozdrawiam, buziak i do zobaczenia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja cie zostałam Pingwinkiem *-* zaszczyt *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę być tym pingwinkiem <3. Raz zastanawiałam się jak by to było jakby Ambi była z Charliem. Ale teraz to mi nie pasuje xddd. Pozdrawiam *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak bardzo nie mogę się doczekać nowego bloga <3 już tak tęsknie za czytaniem czegoś idealnego <3 Czekam z niecierpliwością i życzę weny misia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. No na ruszczcie co napisała wiesz jak czekam i czekam ale to dobrze ze już masz 3rozdziały to lepiej niż nic więc czekamy z nie cierpliwością! Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja już czekam!!! Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  8. życze weny kochana :) nie wiem czy wytrzymam do połowy maja, ale się postaram. Jestem pingwinkiem jej!
    Dawna GW
    wpadnij jak będzie ci się nudzić http://zawszenasieciektosnakogosczeka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się doczekać ty mój pingwinku (lubię pingwiny) no więc tak pisaj tam więcej tych rozdziałów i powodzonka a to wiem że jestem zła i niedobra ale muszę się wybić bardzo chcę link do mnie http://opowiadania-z-moja-fantazja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pingwinki :* zycze weny i czekam na na nowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja przeżyję do maja? 😏Bez twojego bloga bd to trudne... Na prawdę... 😐 no ale trudno...
    Misze ci cos powiedziec... 😭
    Uzaleznilam sie 😢




























    Od...
















    Twojego bloga!!!❤❤❤ musze czekać 😭😢 to nic 😚 na pewno będzie warto 😁 ja tez zaczelam pisac 😂 heh dodałam dopiero 1 rozdział 😐 czekam ❤ paaa ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. YEAH jestem pingwinem! Zawsze o tym marzyłam!
    A teraz...
    PRZESYŁAM CI WENE I POZYTYWNĄ ENERGIĘ!!!! PISZ NASTEPNE FF!!!!
    Ha!
    Zycze weny i odpisz na fb głupku
    ~głupiapaulaktóraprawiedoprowadziłaxiedozawału

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, a ja cały czas.miałam tego bloga w zakładkach i teraz wchodzę i post!!!! Aaaa!!! Pingwinki! Może być! :-***
    ~Julita

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello is Pingwin haha :D czekam i też tęsknię. <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze chciałam zostać pingwinem! Jeeej<3 Jak ja mam przeżyć do maja... Do połowy maja!! Ale będzie nowy blog, tyle dobrego xD PRZESYŁANIE POZYTYWNEJ ENERGII WŁĄCZONE... XD Życzę weny <3 Czekam... Tęsknię...<3 :'(
    Hello form the pingwin side!!!
    ~Dołecznik<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Oessuu... tak długo... NIE PRZEŻYJĘ! Ale życzę ci weny kochana <3 <3 Mam nadzieje, że z tym blogiem osiągniesz również tak duży sukces...
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale czemu mamy tak długo czekać skoro już napisałaś 3 rozdziały?:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo piszę na zapas, a wszystko nie jest dopracowane

      Usuń
  18. Boże! Ile ja łez wypłaczę w kolejnym opowiadaniu. <3 Nie mogę się już doczekać. Kocham, całuję, ściskam itd. Życzę weny!;**

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki zaszczyt Pingwinem być xddd Co do nowego bloga, to bardzo się cieszę że już trochę tam sie coś dzieje. Kochana jaka ty pracowita <3 xd Zapewne nie doczekam sie maja - będzie koniec ze mną *znowu* ale to niic i tak czytać jakoś będe. I nie pytaj co ja teraz pisze bo mi troche odbija xddd Weny kochana, weny <3
    Pozdrawiam,
    #Pingwinkowa_Bambino ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Jej! Ale się ciesze na nowe opowiadanie <3 A połowa maja to i tak dobrze :D
    #hamskareklama :D
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: nastoletniamiloscbarsandmelody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nominowałam cię do LBA. Więcej informacji:
    mypolishqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na z niecierpliwością jak ja do maja wytrzymam ale już jest po jest lipiec

    OdpowiedzUsuń